سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

انتخابات ریاست جمهوری هم تمام شد و شد آنچه شد . و اما نکته ای که دارای اهمیت فراوان در این قضیه هست بازسازی و تجدید قوا در بین نیرو های انقلابی است که باید با دقت و جدیت انجام شود . همانطور که از امام بزرگوارمان یاد گرفتیم ما باید در هر حال به وظیفه ی خود عمل کنیم ونتیجه فرع آن است .حال ممکن است یک بار نتیجه منجر به پیروزی شود ویک بار شکست که در هر دوحالت اگر کسی با شناخت صحنه یا همان بصیرتی که رهبر انقلاب از آن یاد می کند به وظیفه ی خود عمل کند پیروز میدان است .این را گفتم که اولا یک نقدی به خودم داشته باشم و نقدی به دوستان که بعد از اعلام نتایج پیام هایی را مانند "ای مالک برگرد..." بین دوستان رد و بدل می شد . که البته اکنون به این کار مخالفم .
همه ی این ها را عرض کردم به اینجا برسیم که دوستان، فرصت بزرگی ایجاد شده است تا تجدید قوایی در نیروهای انقلابی انجام دهیم . بیاییم از گذشته ی جبهه ی فرهنگی انقلاب تا به امروز نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم . بگذارید دو تقسیم بندی از
از گذشته ی نیرو های فرهنگی داشته باشیم : یکی قبل از سال 88 و دومی بعد از آن .
متاسفانه واقعیت آن است ما همیشه دقیقه ی نودی هستیم چه در درس خواندنمان چه در فلان و فلان و چه در عرصه ی فرهنگی یا همان تهاجم فرهنگی
یعنی ما تا گرگ های کمین کرده را نبینیم و لمس نکنیم به فکر کار کردن نمی افتیم درست مثل سال 88. حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه این تجدید قوا را انجام دهیم ؟
انتخابات فرصت خوبی را به وجود آورد تا ما نیروهای جدیدی را شناسایی کنیم که این نیروها باید هر چه سریع تر سازمان دهی شوند ، باید اهداف از نوع بازخوانی شود ، "تولید، توزیع ، مصرف " باید با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود . ارتباط جبهه های خودی باید خیلی بیشتر شود که به نظرم یکی از با اولویت ترین کار ها همین است . حال که ارتباط به وجود آمده با ید وظایف تقسیم بندی شوند .آموزش مهارت فنی به نیروها و .... هزار کاری که خودتان بهتر می دانید . البته این را بگویم که همه ی کارها باید هم زمان با هم انجام شوند که اگر این طور باشد یک جهش در نیرو های فرهنگی به وجود می آید .
یک مثال : اگر کسی بخواهد در عرصه ی فیلم و موسیقی کار کند بهتر است که با دفتر مطالعات جبهه ی فرهنگی هماهنگ باشد.
مثال بعدی : اگر کسی بخواهد در عرصه ی کار تشکیلاتی در دانشگاه فعال باشد بهتر است با اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در ارتباط باشد.
.



موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 1:53 صبح | نظر