سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

 

ادواردو آنیلی تنها پسر سناتور ژووانی آنیلی بود.ثروت سناتور آنیلی در ایتالیا به قدری است که از وی به عنوان پادشاه ایتالیایی نام می برند. کارخنجات "FIAT" شرکت ماشین سازی فراری - باشگاه یوونتوس- چندین شرکت  راهسازی و همچنین روزنامه های اصلی ایتالیا و چندین شبکه ی تلویزیونی تنها بخشی از ثروت سناتور آنیلی است. این ثروت به قدری است که تخمین می زنند بیش از سه برابر پول نفت ایران است .

به لحاظ قانون خود ایتالیا تنها وارث این ثروت و کسی که بعد از سناتور آنیلی ریاست این شرکت ها و کارخانجات را بر عهده می گیرد خود ادواردو است.

ادواردو در دانشگاه پرینستون آمریکا در رشته ی فلسفه ی ادیان شرق درس می خوانده .

یک بار که در کتابخانه ی دانشگاه قدم می زده چشمش به قرآن می افتد وی بعد از آشنایی اولیه با اسلام وتحقیق درباره ی دین اسلام در نهایت مسلمان و شیعه می شود .

ادواردو با دوستان ایرانی اش در انجمن اسلامی دانشگاه آمریکا تصمیم می گیرد که سفری به ایران داشته باشد و در آنجا بتواند با امام خمینی (ره) دیدار کند.

بالاخره ادواردو موفق به دیدار امام خمینی در تهران می شود که در آن دیدار امام پیشانی ادواردو را می بوسد و شاید ادواردو تنها جوان خارجی باشد که امام پیشانی اش را می بوسد.

از آنجا که مسلمان شدن ادواردو برای دستگاه تبلیغاتی ایتالیا سنگین است وی به شدت مورد بایکوت قرار می گیرد وحتی  در خانواده هم مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

خانواده برای آنکه ادواردو را از تصمیمش منحرف کنند مسئولیت هایی که داشته از جمله ریاست باشگاه فوتبال یوونتوس را از دستش می گیرند و حتی برای یک مدت او را در تیمارستان بستری میکنند.

همانطور که می دانید کشور ایتالیا تحت نفوذ صهیونیست ها بوده و مسلمان شدن ادواردو وارث ثروتمند ترین فرد ایتالیایی زنگ خطری بود تا صهیونیست ها را نسبت به این قضیه حساس کند.

آنچه که بیشتر برای لابی های صهیونیست در ایتالیا خطرناک تر بود شیعه شدن ادواردو و همچنین سابقه ی کمک های بشردوستانه ادواردو به فقیران و محرومان است .

ادواردو که یک بار با دوست ایرانی اش درد دل می کرده به دوستش می گوید :  "یک روزی یهودی ها مرا خواهند کشت و از آنجا که نفوذ بالایی در حکومت و رسانه ها دارند اعلام خواهند کرد که یا وی تصادف کرده است یا خود کشی کرده است البته تا زمانی که پدرم زنده است آنها این کار را نخواهند کرد."

بالاخره پیش بینی ادواردو نه در هنگام مرگ پدر بلکه در زمان حیاتش درست از کار در می آید.

 یهودی ها در روز پنج شنبه 15 نوامبرسال 2000 میلادی ادواردو را یه شهادت می رسانند و جنازه اش را زیر یک پل می اندازند و در رسانه ها اعلام می کنند که ادواردو خود کشی کرده است...

 

 


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 12:39 عصر | نظر