سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون


در حالی 35 سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد که امروز ما شاهد پیشرفت و اقتدار چشمگیر ملت  ایران هستیم و امروز چه کسی میتواند انکار کند

انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) در ایران به پیروزی رسید سرآغاز بیداری اسلامی در جهان بوده است و امروز چشم امید همه ی مستضعفان جهان به

جمهوری اسلامی ایران است.

جناب آقای روحانی

رئیس جمهور محترم

سلام علیکم

    در روزهای پایانی سفر شما به مقر دائمی سازمان ملل متحد،اتفاقاتی همچون دیدار دکتر ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا و به خصوص تماس تلفنی شما با رئیس جمهور آمریکا ما را برآن داشت تا نکاتی را خدمتتان یادآور شویم:

منتخب مردم

     متأسفانه آنچه که اغلب در رفتار بعضی از مسئولین میبینیم این است که حل مشکلات اقتصادی کشور را در جایی خارج از مرزهای جغرافیایی ایران جستجو میکنند و همانطور که می دانیم نتیجه چنین نگاهی نه تنها فایده ای برای حل مشکلات ندارد ، بلکه باعث هدر رفتن نیروها و منابع داخلی نیز می شود.شما خود بهتر از ما میدانید که اگر مسئولین درگیر مسائل حاشیه ای شوند ، قطعا از سرعت پیشرفت کشور کاسته خواهد شد و با توجه به بحران های اقتصادی که در کشورهای دنیا به خصوص نظام های لیبرال و سرمایه داری وجود دارد ، جمهوری اسلامی ایران باتوجه به منابع و نیروی مردمی عظیمی که در داخل کشور دارد ، برگ برنده را در این بحران اقتصادی دارد و سیاست مستقلِ نه شرقی و نه غربی ، خود یکی از عوامل ثبات امنیتی و عدم وابستگی اقتصادی کشور است و در ضمن این کشورهای خارجی هستند که کلید حل مشکلاتشان را در ایران جست و جو می کنند.

جناب آقای دکتر

    ما اعتقاد داریم که امروز آمریکا و صهیونیست ، سران اصلی استکبار در جهان هستند و خون برادرانمان در سوریه ، پاکستان ، فلسطین ، عراق ، افغانستان ، میانمار و ... از چنگال آنان  می چکد و هرجا در جهان مظلومی هست ، ظالمش آمریکا و صهیونیست است.

   جنایات آمریکا در ایران هنوز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نشده است ؛ که میتوان به نمونه هایی از آنها اشاره کرد:

* کودتای 28 مرداد سال1332 که شیرینی نهضت ملی شدن صنعت نفت را در کام ملت ایران تلخ کرد و باعث سرنگونی دولت دکتر مصدق شد.

* حمایت های بی دریغ آمریکا از خاندان پهلوی از یاد هیچکس نرفته است، آن روز که نفت ایران را چپاول میکردند و برای حضورشان در ایران غرامت میگرفتند.

* برای کسی پوشیده نیست که کارگردان اصلی جنگ هشت ساله علیه ایران ، آمریکا بود.

* لانه جاسوسی آمریکا در ایران و اسنادی که از آن توسط دانشجویان پیرو خط امام انتشار یافت ، خود برگ دیگری از ماهیت شیطانی آمریکا را نشان داد.

* واقعه ی طبس و حضور کماندوهای آمریکایی به صورت غیرقانونی در خاک ایران که اگر لطف پروردگار نبود ، مشخص نبود که چه برسر این مملکت می آمد.

* هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران در پایان جنگ که باعث کشته شدن صدها مرد و زن و کودک بیگناه ما شد.

*حمایت از منافقین داخل ایران - بلوکه کردن اموال ایران - نقش فعال در فتنه 88 و ...

   حجت السلام و المسلمین جناب آقای روحانی

    سؤال ما از شما این است :

در جریان تماس تلفنی شما با سران آمریکا، دستاوردی که نصیب ملت ایران خواهد شد و در قبالش امتیازاتی که باید به آنها بدهیم، چیست؟

     آمریکا حتی در رابطه با اینکه تماس تلفنی از سوی چه کسی بوده نیز صادقانه عمل نکرده است . آیا از همین شروع نمی توان پی برد که آمریکا سیاست گرگ و میش را در  پیش گرفته است؟

     خاطره تلخ مذاکرات سعدآباد در سال 82 از یادمان نرفته است که طرف ایرانی تمامی فعالیت های هسته ای خود را تعلیق کرد ، اما از آن طرف به تعداد قطع نامه ها اضافه شد و در آخر ایران محور شرارت لقب گرفت؟

 آقای  رئیس جمهور

در نهایت درخواست ما از شما این است، همانطور که تا حال در راستای حفظ همبستگی نظام که به فرمایش مقام معظم رهبری بسیار مهم است کوشیده اید  از این پس نیز با عزمی راسختر از پیش در این مسیر استوار و ثابت قدم باشید،

ان شاءا...

 


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 3:48 عصر | نظر