سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

ناله‎ های غم ‌انگیز کودک سوری پیش از اعدام:

کودکی خردسال که پیش از سربریده شدن توسط تروریستها، ناله های دردناکی می کند.

وی خطاب به تروریستها با لهجه محلی سوری می گوید: می خواهم همه چیز را درباره شما به خدا بگویم!

تلویزیون سوریه اعلام کرده که این کودک پیش از سربریده شدن توسط گروههای ترویستی شاهد کشته شدن اعضای خانواده خود توسط تروریستها بوده و در وضعیت بسیار بدی به سر می برده است

شرح بالا فقط مختصری است از جنایات اخیر گرو های تروریستی در منطقه است . و فقط خدا می داند این روز ها چه  در سوریه ، غزه و فلسطین می گذرد .

چقدر بد است که زورگویان عالم در حالی دست به این جنایات می زنند که مافیای رسانه ای  جهان در حال پوشش جام جهانی فوتبال است بطوری که وقتی یک بازیکن در جام جهانی کتفش را گاز میگرند کل دنیا متوجه می شود ولی اگر تمام اعضای یک خانواده را سر ببرند انگار نه انگار که اصلاٌ اتفاقی افتاده است .

  و چه زیبا فرمودند امام خمینی (ره) که : "ما مظلومان همیشه ی تاریخیم و جز خدا کسی را نداریم ."

اصلاٌ از همان زمانی که خداوند انسان را آفرید و قابیل ، هابیل را کشت جنگ حق وباطل وجود داشته و تا زمان ظهور امام عصر (عج) ادامه دارد.

و این ما  هستیم که در هر زمان باید خودمان را به کاروان حق برسانیم در غیر این صورت اگر تماشاچی هم باشیم باز در اردوگاه باطل قرار گرفته ایم .

هر گز این جنایات که بانی اصلی آن نظام سلطه است را فراموش نمی کنیم و دلهایمان از سران کشور های اسلامی منطقه که سکوت کرده اند خون است و خودشان هم شریک جرم هستند .

این نکته را هم عرض کنم  که با سیاست خنده نمیشود در دفاع از مظلوم برآمد چرا که طبق آیات قرآن در مقابل کفار باید مثل ببر ایستاد نه با خنده !

امام صادق (ع) : هر کس صبح کند و دغدغه ی امور مسلمین را نداشته باشد مسلمان نیست.

حدیث بالا را نوشتم تا باشد جواب بعضی از این آدم هایی که با ضرب المثل " چراغی که به خانه راوست به مسجد حرام است..." خودشان را از هفت دنیا فارغ کردند

و گوسفند وار به خودشان مشغولند.


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 10:46 صبح | نظر