سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

نامه ابراهیم جعفری، دبیر اسبق انجمن اسلامی چابهار به سید حسن خمینی:

 

باسمه تعالی

جناب آقای سید حسن خمینی

سلام علیکم

خبر حضور شما را برای کاندیدا شدن در انتخابات خبرگان رهبری مانند بقیه مردم در رسانه ها خواندم  اما آن چیزی که مرا وا داشت تا قلم بردارم و مستقیم شما را خطاب قرار دهم این است که امروز عده ای شما را مدافع آرمان های انقلاب و امام (ره) می دانند.

آقای سید حسن خمینی

شاید شما هم مثل من از این پارادوکس متعجب شده باشید آخر شما را چه کار است به آرمان های امام خمینی( ره)؟

شاید بعضی فراموش کرده باشند اما ما  که خوب یادمان است آن زمان که عده ای از مسئولان مملکتی در دوران اصلاحات در روزنامه ها و تریبون هایشان دم میزدند که افکار خمینی را باید به موزه های تاریخ سپرد! جناب سید حسن خمینی کجا تشریف داشتید؟

آقای سید حسن خمینی آن زمان که حاج آقا خاطره اصلی ترین اصول از آرمان های امام خمینی ( ره) یعنی استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی را با خاطره ای زیر سؤال برد شما کجا بودی چرا هیچ صدایی از شما شنیده نشد؟

حضرت سید حسن خمینی

 آن زمان که در سال 88 عکس امام را آتش میزدند و به امام توهین میکردند شما کجا تشریف داشتید؟ از شما صدای اعتراضی شنیده نشد چرا که شما هم با سران فتنه دستتان در یک کاسه بود.

آقای سید حسن خمینی

از این دست یاد آوری ها بسیار است اما همین قدر که اشاره شد کفایت می کند. حال آقای سید حسن خمینی اینکه شما کاندیدا شده اید هیچ اشکالی ندارد اما آن چیزی که از شما انتظار می رود آن است که لااقل مرد باشید و بیایید به مردم صریح و واضح بگویید که درست است که من نوه ی امام خمینی ( ره) هستم اما هیچ قرابتی با گفتمان امام و انقلاب ندارم و این پاردوکس را برای مردم روشن کنید.

والسلام علی عباد الله الصالحین


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 11:10 عصر | نظر