سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

با بررسی هایی که اینجانب برای انتخابات مجلس خبرگان در حوزه ی انتخاباتی استان کرمان انجام دادم  به آقایان : آیت الله سید احمد خاتمی ، آیت الله امان الله علیمرادی و آیت الله محمد  بهرامی خوشکار رای می دهم .

یکی از ملاک  های بنده برای انتخاب این افراد حدیث انتخاباتی از امام صادق (ع) است که در این حدیث امام در پاسخ به شخصی که می پرسد بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟ امام می فرمایند : عادل ،صادق و با تقواترین را انتخاب کن اگر به تشخیص نرسیدی ! ببین افراد متدین به کدام متمایلند ، اگر نفهمیدی بنگر مخافان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر خشمگینشان می کند ، او را برگزین .

در همین راستا مخالفت BBC با بعضی ار کاندیدای فوق  به من این اطمینان را داد که اصلح همان است که BBc با آن مخالف است  در پایان به همه دوستانم در سراسر استان کرمان پیشنهاد می کنم که شما هم به این لیست رای بدهید .

 

*لارم به ذکر است که متاسفانه درباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه جیرفت هنوز به جمع بندی نهایی درباب اینکه به کدام کاندیدا رای بدهم نرسیدم و در اولین فرصت کاندیدای مورد حمایتم را به اطلاع شما دوستان می رسانم اما تا الان بدین نتیجه رسیده ام که به یحیی کمالی پور ، اعظمی و خانم دانشی رای ندهم.

 


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 7:17 صبح | نظر