سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

بچه های انجمن اسلامی دانشگاهون به مناسیت یوم الله 9 دی اطلاعیه ای صادر کردند که به شرح زیر است :

دیگر از رافت اسلامی خبری نیست !

بیش از 30 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد که طی این سال ها گروه های معاند چه در داخل و چه در خارج از کشور همواره در پی ضربه زدن و غیر مشروع جلوه دادن نظام حاصل از آن انقلاب عزتمندانهُ اسلامی می باشند. راُس همه این اتفاقات و رخدادها را می توان فتنه کثیف سال 88 که تنها هدف آن برانداز ی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود دانست. طبق سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند چند سالی که بگذرد، خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه سال 88 بود، امروز ابعاد و زوایای مربوط به فتنه ای که متاُسفانه بی بصیرتان و سست عنصران کثیری را به دام خود افکند برای ما ملموس تر شده است. لذا بر خود می دانیم تا نکات فراموش نشدنی زیر را درمورد آن فتنه متذکر شویم:

1- اخیراُ زمزمه هایی از طرف برخی سیاستمداران احمق و حتی سران فعلی دولت مبنی بر فراموش کردن اصل فتنه 88 شنیده می شود. این تنگ نظران و بی آبرویانی که گستاخانه جرات میکنند شکستن حصر سران فتنه را بر زبانشان جاری سازند، بدانند که این ننگ، ابدی است و هرگز از اذهان ملت بابصیرت و وقت شناس کشورمان بیرون نخواهد رفت.

2- این فتنه که یکی از مضرات آن نزول گفتمان جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی بود جز نتیجه تزویر دشمنان همیشگی این نظام که گاه خود را با رعایت ظواهر دین استتار میکنند، نبود. درواقع این تزویر با سلاح خطرناک و خبیثانه ای چون فتنه، فضایی غبارآلود را بر جامعه حاکم کرد که بسیاری از سست عنصران و تنگ نظران نتوانستند حق را از باطل جدا کنند. به طوریکه برخی از آنان به جبهه باطل پیوسته و البته اکثریتشان سکوت اختیار کرده و اعلام موضع خود را به دلیل کسب منفعت شخصی به نتیجه فتنه موکول کردند. تا جایی که رهبر انقلاب با قلبی خونین ناچار به گفتن «این عمار» شد.

درپایان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن گرامیداشت روز شکوهمند 9 دی که تجلی بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی ملت هوشمند کشورمان بود و تاکید بر رسیدن سران فتنه به اشد مجازات هشدار می دهد ما هرگز اجازه نخواهیم داد که فتنه گران بر کرسی های قدرت بازگردند. دنیا بداند، مخالفین بی بصیرت و تنگ نظر این نظام و انقلاب اعم از مسئولین لشکری و کشوری و دانشگاهی هم بدانند در صورت تکرار چنین حماقت های بی شعورانه ای، مردم همیشه بیدار ایران آنها را رسوا خواهند کرد و این بار دیگر از رافت اسلامی خبری نیست.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

 

 


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 9:35 صبح | نظر