سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راه خون

متن زیر سر مقاله ی نشریه ی زیتون هست که این نشریه را به صورت خود جوش با بچه های مسجد جامع جبالبارز(از توابع جیرفت) طراحی کردیم و انشاا.. در شب قدر پخش کردیم  لازم به ذکر است که فایل دانلود خود نشریه را در پست های بعدی  می گذاریم .انشاا..

باورش برایمان سخت است که دومین شماره ی نشریه ی زیتون را در حالی منتشر کنیم که یار جهادی و هم سنگرمان "سها " دیگر در بین ما نباشد .یادمان نمی رود اولین جلسه ای که هیئت تحریریه ی زیتون با حضور سها داشت بعد از کلی بحث و مشورت آخر جلسه هم قول دادیم که هیچ وقت هم دیگر را تنها نگذاریم ...

ولی حالا چه باید کرد ؟ وقتی که باغبان روزگار خوش سلیقه است؛آن گلی را می چیند که به عالم یگانه است

مرحوم حسین صباحی (سها)

و ما داغداران این غم  چاره ای جزء این نداریم که راضی به رضایش باشیم

سها رفت اما شور و اشتیاق کار جهادی را به یادگار گذاشت

و اما ما در بین خاطراتمان با سها ولایی زیستن را جستجو می کنیم

هیئت تحریریه ی نشریه ی زیتون اولویت اصلی کار تشکیلاتی اش را در شرایط فعلی  شناخت نظام سلطه و آمادگی برای رویارویی همه جانبه با آن می داند .

چرا که معتقدیم امروز ریشه ی تمامی گرفتاری مسلمانان جهان ؛ نظام سلطه و در رأس آن آمریکا است.

شاهد این ادعا گروهک های تکفیری در سوریه و عراق ، جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین و جنگ تمام عیار امپراطوری رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران برای زدودن فرهنگ اسلامی از جوانان این کشور که بخش عمده ی آن را در کانال های ماهواره ای می بینیم.

چرا زیتون ؟

 نام نشریه را زیتون انتخاب کردیم نه بخاطر آنکه زیتون درختی است که در جبالبارز می روید بلکه به این خاطر که زیتون به نوعی نماد مقاومت مردم فلسطین هست و نام زیتون به ما یادآوری می کند که پاره ی تن اسلام هنوز دربند کفار است

و نکته ی آخر اینکه ما در پای درس امام خمینی (ره) بزرگ شده ایم و آموخته ایم که " تا شرک وکفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم "

 


موضوع مطلب :
ارسال شده توسط ابراهیم جعفری در ساعت 3:9 عصر | نظر